You can always dream

Bild ifrån förra sommaren ♡
 Inatt var en händelsefull natt för mig haha, jag svimmade för första gången i hela mitt liv! Det var en intressant upplevelse måste jag säga. Jag vaknade vid 3 och frös jättemycket och tänkte att jag hade feber, jag skulle gå ner och leta efter en termometer för att se om jag hade feber, jag gick till vår tvättstuga och tog fram termometern och kollade, och jag hade feber haha. Sen när jag skulle lägga tillbaka den i kartongen så minns jag inte riktigt vad som hände, jag blev jätteyr och innan jag visste ordet av det så låg jag på golvet haha! Jag minns bara att jag hörde en smäll och att det blev svart. Efter en stund så vaknade jag och var sådär allmänt förvirrad och undrade vad jag gjorde på golvet haha! Så jag försökte ställa mig upp och gå till köket för att ta en tablett mot feber, men jag hann inte längre än några steg så låg jag på golvet i hallen istället! Haha herregud! Det var en speciell känsla att vakna i mörkret ensam på ett stengolv! Som tur var så slog jag mig inte värre än att jag slog i kinden, hakan och näsan, jag har också ett litet sår på armen och lite ont i axeln. Jag kom i alla fall upp för trappen sen och gick till mamma så det gick bra ändå. Dagen har jag spenderat i sängen med limevatten, och pratat lite med Julia, jag har också gjort lite skolarbeten och sånt trevligt. Nu ska jag faktiskt lägga mig, så vi hörs imorgon! På självaste alla hjärtans dag :'D ♡
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: