Urbanears

Igår besökte jag och mamma stan, jag fick med mig bland annat en grå t-shirt, en skolplansch med en vitsippa på och ett par vita Urbanears. Jag är verkligen supernöjd med mina Urbanears! Ångrar verkligen inte att jag köpe dem! Igår kväll var det också The Brit Awards, var det någon av er som såg det? Jag såg det mest för att Bastille skulle uppträda och var nominerade haha. Bastilles framträdande var så bra! Herregud! Klicka HÄR för att se de. Jag skulle kunna se det 100 gånger om utan att tröttna! Taggar att se dem igen på Bråvalla i sommar! Det ska bli så oerhört kul! Idag då, 20/2, har jag verkligen inte gjort något alls! otroligt tråkig dag! Jag skojar inte när jag säger att jag legat i min säng och haft det allmänt tråkigt hela dagen haha. Imorgon ska jag i alla fall tvinga mamma att underhålla mig! Jag tror att vi skulle besöka stan igen faktiskt! På tal om inget så har jag funderat på att beställa Bareminerals startkit. Någon av er här som har testat och kan säga om det är värt det eller inte? 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: