They say that the world was built for two Only worth living if somebody is loving you

Idag anlände ett paket hem till mig! Paketet innehöll mitt BareMinerals-get started kit som min mamma köpt till mig! Det innehöll också ett nagellack ifrån O.P.I! Dagens höjdpunkt utan tvekan! Ska bli så kul att testa dessa produkter! Särskilt BareMinerals! Jag har hunnit prova det lite snabbt, och det lilla jag testade verkar vara otroligt bra!  Tack mamma! ♡ Kan ju också passa på att nämna att jag stod i skolans café idag. Jag stod tillsammans med en ifrån min klass och två killar som går i 6an! Det var faktiskt roligare än förväntat, lite kaos och stressigt kanske, men annars var det roligt! Jag drack 3 muggar latte haha, hälsosamt och så vidare! Så otroligt skönt med fredag imorgon! Jag vill bara sova! Sova hur länge som helst! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: