Söndagsångest

Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
Nu är det redan söndag och söndagsångesten har drabbat mig! Imorgon är det skola igen, och allt kommer att flyta på som det alltid gör. Lite sorgligt ändå hur vi gör samma sak vecka ut och vecka in. Idag har jag i alla fall varit ute med Linnéa, första gången jag är med någon på hela lovet! Haha. Det var i alla fall mysigt, vi fotade och pratade, pratade om allt, det var lite fint ändå. På tisdag har vi planerat att bege oss till en bokhandel efter skolan, årets bokrea vill man ju inte missa haha! Jag älskar att köpa nya böcker! Att låna böcker är inte min grej haha, jag vill helst äga böckerna jag läser! Nu mera har det blivit så att jag bara köper mina böcker! På tal om böcker så läste jag ut "konsten att ha sjukt låga förävntningar" igår, och trots titeln hade jag visst alldeles för höga förväntningar! Den var verkligen inte så bra som jag hoppats, besvikelse där! Kanske borde man börja ha låga förväntningar på allt? Det låter väl som en ganska bra idé ändå? Då slipper man bli besviken när saker inte blir som man tänkt sig! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: