Hold me in your arms

Jag fick med mig en del saker hem ifrån stan igår ändå! haha! Tack mamma för alla fina saker! ♡ 
Jag fick bland annat med mig en ny ljusslinga hem! Den på de två första bilderna! Jag vet inte riktigt vad de kallas haha! Dom har jag nu runt min spegel, jag valde också att sätta dit lite rosor i slingan! Jag älskar den verkligen! ♡ Jag valde också att ställa allt mitt smink framför spegeln, förut hade jag massor av andra saker på den bänken, i det HÄR inlägget finns bilder på hur det var förut. Jag fick också ett litet fat med ett ljus som är format som ett hjärta, det passar verkligen in. Jag fick också med mig hem Aussie schampo och balsam! Jag har aldrig provat Aussie förut, så det ska bli intressant, det luktar i alla fall tuggummi! Sånt rosa tuggummi som tappar smaken efter 5 minuter haha! Utan anledning köpe vi också jättesöta muffinsformar, rosa med hjärtan på haha, jättesöta. Och en "Spray cleaner" för mina sminkborstar. Jag tvättade alla igår och det är ju hemskt hur mycket som sitter fast på dem! Usch! Inte nog med det så köpte jag ett anteckningsblock, jag har fått för mig att jag ska börja skriva dagbok! Så att man kan få ut alla sina tankar haha, det känns som en bra sak! Nu tror jag faktiskt att jag ska ta tag i min otroligt stökiga bokhylla! Det är böcker precis överallt i den! Jag ska i alla fall försöka skapa lite ordning i den! Önska mig lycka till! Haha! ♡
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: