En liten lista ♡

Hur såg du ut för prick ett år sedan?
Jag hittade ingen bild som var exakt ett år gammal, men här är en som är tagen förra våren! (Som jag redigerade på nytt eftersom att hur jag redigerade den förra året inte var så fint haha!)
 
När vaknade du i morse?
Eftersom att jag trodde att jag skulle till skolan så hade jag ställt klockan på 06.05 men jag mådde ju inte bra. Jag gick upp 13.47 exakt haha! Trött och så vidare.
 
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Jag utgår ifrån klockan 13.47 haha. Det första jag tänkte då var nog "idag kan jag läsa massor! Darcy! <3" hahaha! Jag älskar Mr Darcy..
 
 
Har du ringt någon i morse? i så fall vem, och vad sa ni?
Ärligt talat så är det något av det värsta jag vet att prata i telefonen haha! Jag försöker att aldrig ringa folk.. haha!
 
 
Vilket humör är du på?
Just nu är jag på sånt där "inget speciellt"-humör! haha! Det är väl helt okej bortsätt från att jag är sjuk!
 
Har du ont någonstans?
Halsen, huvudet och magen! usch!
 
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

Eftersom att jag inte mår alls bra så är jag inte direkt vidare sugen på någonting.. haha, fast typ Amerikanska pannkakor med sirap och en kopp te skulle ju inte heller sitta helt fel haha! 
 
 Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Uhm ja vem vet haha. Nej men jag tror att det var boken Konsten att ha sjukt låga förväntningar faktiskt. Det kan ockå ha varit typ.. en macka på Subway? Hahaha! Jag har ingen aning just nu!
 
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
 Idag tror jag faktiskt att det var Netflix eller typ Facebook? haha.
 
Vad ska du göra ikväll?
Lägga mig tidigt och läsa tror jag! kanske kolla på film? Hoppas på att må bättre haha.
 
Vilken är den första låten du sätter på idag?
Sweater Weather - The Neighbourhood.
 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Förväntas jag veta det?! jag har ingen aning haha! Jag minns knappt vad jag gjorde igår ju!
 
Vad har du på dig idag?
Pyjamas.. haha. Rutiga shorts och en blå t-shirt för att vara exakt. Men om jag hade varit frisk så hade jag haft en mönstrad stickad tröja och ett par svarta jeans.
 
Och helgen då, hur blir det med den?
Ingen som helst aning, antagligen typ Melodifestivalen och njuta av att det är lov? haha! Fota kanske?
 
Jag lånade den lite av http://ainaphoto.blogg.se haha, hoppas att det är okej! o: ♡
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: