New stuff

Hej på er! ♡ Idag efter skolan gick jag med mamma till city för att köpa nytt puder, mitt förra var helt slut! Som tur var fick jag ett nytt idag! Jag skaffade mig också en BB-Cream som jag hört både bra och dåligt om, men jag får helt enkelt testa vad min hudtyp säger om denna!  Jag såg också att HM fått in babylips, så jag var bara tvungen att ta med mig två hem haha! Imorgon är det i alla fall kort dag i skolan, vilket känns perfekt, jag har bara gått en dag i skolan och jag är redan trött, kan man bli mer skoltrött? Jag har också införskaffat mig Photoshop till min nya dator vilket känns underbart! Men det lär nog ta ett tag att lära sig hur det funkar, som tur är finns det många videos att ta del av! Önska mig lycka till? ♡
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: