MacBook Air

Hej vänner! ♡ 
Jag har inte haft någon ork till att blogga på lovet, jag har nämligen inte haft tillgång till någon dator. Jag fick lämna in min till skolan över lovet vilket var synd, jag har inte kunnat redigera bilder eller något sådant vilket är den största anledningen till att jag inte orkat blogga via mobilen eller något alls. Idag blåste mina förldrar mig totalt, mamma kom upp och sa att jag skulle göra mig i ordning för att vi skulle iväg. Vi åkte sedan till bland annat h&m, på väg hem sa mamma sedan att hon skulle stanna till vid XXL men istället gick vi mot Media Markt. Mamma sa att vi skulle titta efter en dammsugare, haha. Efter det började mamma gå mot Apple-avdelningen och jag trodde att hon skulle kolla priser eller något eftersom att jag skulle köpa en mac. Mamma hämtade en av de som arbetar i butiken och sa att vi skulle köpa en Mac nu idag, och jag blev på riktigt så himla chockad och glad att jag började gråta! Nu kan jag bocka av Gråta in public på listan i alla fall! Haha! Jag är så himla glad och jag älskar den så mycket! ♡ Jag betalade en del på datorn själv, så jag fick alltså inte hela datorn! Jag är så tacksam och glad att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen faktiskt, herregud.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: