Skolfoto och sånt

Hejsan! Igår såg jag, Linnéa och Julia en skräckfilm vi velat se ett tag, jag skriver mer om den sen i ett annat inlägg. Och Julia sov över här. Vi gjorde ocksp tacos igår och tittade på World War Z.
I dag har jag suttit och redigerat bröllopsbilder hela dagen, fortfarande en del kvar, men jag har kommit en bit på vägen i alla fall! Jag fick också se mitt skolfoto idag. Absolut INTE nöjd! Herregud!
Usch vad hemskt.
Men ja, snart ska jag åka och titta på när några dansar Zumba, och se om det är något jag vill börja på. Det känns inte direkt som att jag av alla skulle gilla Zumba men det är ju värt att titta i alla fall :D
Så jag ska nog knyta mina skor, ta brädan och åka snart!
Jag bloggar mera senare ikväll :D
 
Kommentarer

Theresé <3

DÖR SÅ FIN <3

Svar: UUUSCH nej D: <3
Sandra Laakkonen

2013-09-11 @ 09:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: