Oreo Cakepops!

Halluu!
Idag har jag verkligen inte gjort något alls! Julia sov ju över här. Vi har tittat på Awkward i stort sätt hela dagen haha. Senare gjorde vi Oreo Cakepops också! Så sjukt gott och sånt!
Det är verkligen superlätt att göra Cakepops!
Till dessa behövs bara ett paket oreos och ett halvt paket philadelphiaost!
Sen är det bara att mixa det i en.. jag vet inte vad det heter haha.. men så att det blir en "deg", göra dom till små bollar och sen sticka ner pinnarna! (Pinnar finns på panduro)
Jag har ont i huvudet, så jag tror att jag ska lägga mig faktiskt!
Godnatt människor! ;D
Kommentarer

Natalie

Vilket sammanträffande! Jag och min kompis gjorde faktiskt cakepops igår!

Svar: Haha vad kul :D
Sandra Laakkonen

2013-09-15 @ 11:15:48
URL: http://nakanaide.blo.gg

Rob

Verkligen inte kul att ha huvudvärk. :( vet hur det känns!

Vad gör du annars om dagarna då? :)

Svar: Nej verkligen inte D: Haha jag fotograferar för det mesta :'D
Sandra Laakkonen

2013-09-15 @ 16:57:40
URL: http://fitnessrob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: