Wanties :D

Eftersom att jag inte har något liv så gjorde jag ett colage med saker jag hemskt gärna skulle vilja ha.. haha. :'D
1. Revlon lip butters Strawberry Shortcake & Peach parafit - Länk
2. Macbook av något slag eftersom att vi inte får behålla våra efter 9an. - Länk
3. Baby lips lip balm Peach kiss, Pink punch & Cherry me - Länk
4. En kånkeeen <3 - Länk
 
Det var lite grejer som jag kommer på för tillfället! 
Revlons lip butters är så grymt fina, det är kånken också <3.
.............................................................
Jag tänkte strax lägga mig, imorgon ska jag upp och till läkaren igen för att ta blodprover haha yay. Jag får heller inte äta frukost förrän efter att jag har tagit proven, jag måste "fasta" sa läkaren som vi träffade idag haha kuul. Sen ska jag till skolan, och efter skolan till pappa! Det var ett tag sen jag var hos pappa, så det ska faktiskt bli ganska trevligt! Så skönt med fredag! Jag känner att jag behöver sova ut lite faktiskt.
Det känns som att jag skulle kunna sova i en vecka i streck eller något!
Alltså herregud jag behöver verkligen nya hörlurar! Det är inte sant så slitna mina är! Helt förstörda. Det hörs ut hur mycket som helst också haha!
Men ja det ska jag inte klaga på nu, för nu ska jag sova! Godnatt människor!
Kommentarer

Sandra Fors ~ Galen fotograf

Får inte ni köpa era skoldatorer när ni slutar? Vi fick välja om vi ville det eller inte :S btw, lust att göra bloglovinbyte? :)

Svar: Nej det får vi inte, det är ganska tråkigt faktiskt :C Jo men visst :)
Sandra Laakkonen

2013-10-05 @ 14:11:54
URL: http://sandrafors.se

Sandra Fors ~ Galen fotograf

Svar: okej :/

toppen jag följer dig nu! :)

Svar: Tack så mycket! :D Fin blogg och fint namn du hade :'D <3
Sandra Laakkonen

2013-10-05 @ 17:27:34
URL: http://sandrafors.se

Sandra Fors ~ Galen fotograf

Svar: Tack så mycket, och detsamma! haha :)

Svar: :'D
Sandra Laakkonen

2013-10-05 @ 17:32:54
URL: http://sandrafors.se

bbecka

Snygga saker! :)

Svar: Haha tackar :D
Sandra Laakkonen

2013-10-06 @ 15:37:13
URL: http://byrrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: