Studiedag i morgon!

Heejsaan människor!
Igår bloggade jag inte av någon skum anledning? Haha jag minns faktiskt inte ens varför haha!
Jag och mamma var på stan och köpte lite pennor till mig, Promarkers bland annat! Sen köpte vi block och lite andra pennor och såna där man skuggar med. Sjukt nöjd med allt! När jag och mamma kom hem ifrån stan så var jag med Julia ett tag :D
Idag var det ju skola som vanligt, träsjöjd och sånt. Och efter skolan fick jag följa med mamma till veterinären med våran lilla hund Gismo. Efter det begav vi oss till HM, en tröja fick jag med mig hem! Den var sjukt mysig och sånt! En ny pyjamas beställde vi också, jag älskar pyjamaser/pyjamas/pyjamasar :'D Det är så mysigt och jag vet inte haha!
Imorgon är det studiedag, så sjukt skönt att få sova lite! Det behövs verkligen. Jag skulle vilja ha sommarlov nu haha. Som tur är så är det inte så långt till höstlovet.
På tal om absolut ingeeet så tänkte jag på en sak förut.. alltså saker är ju som bäst när man längtar efter det? Som när man på sommaren vill ha vinter, och då tänker man sig alltid hur det är, men sen när det faktiskt är vinter.. så är det inte lika fantastiskt som man trodde att det skulle vara? Det är liksom härligt dom första dagarna typ? Jag kanske bara flummar omkring här men det känns som att det är så när det gäller vissa saker haha.. nu ska jag nog sluta skriva.. hööhö.. godnatt människor!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: