Sotest och sånt!

Hejsan. Jag sitter nu i skolan och har min sista lektion, jag slutar om unegefär en kvar vilket är hur skönt som
helst! Idag har jag haft samanlagt 3 lite mer än 2 timmar So! Båda timmarna la jag ner på ett Sotest som vi hade idag. Jag kände att det faktiskt gick helt okej, kunde gått mycket sämre. Nu har vi tid till att jobba klart
med saker som vi känner att vi ligger efter med eller jobba med en uppgift om att skapa ett eget land.
Jag har inte direkt något att göra.. det är därför jag passar på att blogga ett litet tråkigt inlägg!
Igår skickades förresten min käraste bok som jag har väntat på ett tag nu, herregud vilken "SNABB" snabbfrakt det var. Vi betalade trots allt 25 kronor för att få den snabbt.
Bjuder på en gammal instagrambild så länge! 
Angelic Rune från The mortal instruments som jag väntar på ska komma i min brevlåda!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: