Söndag 13/10

Hallooo!
Jag är en dålig människa, jag sa att jag skulle blogga och allt vad jag sa igår..men sååå blev det inte riktigt, Julia sov över här och vi åkte till en utsiktsplats och till ett ställe som heter Getåravinen. Tog lite bilder som kommer upp senare. Jag är sjuukt trött idag så det är skönt att det inte är någon Zumba idag, skulle nog inte orkat det haha. Istället tänker jag ägna min kväll åt American Horror story som jag blivit lite smått beroende av. 
The Walking Dead säsong 4 släpps ju idag också!!! WOOHOOO! Men det visas ju SJÄLVKLART inte i Sverige nu, så jag hoppas att typ Swefilmer lägger upp första avsnittet snart, innan jag avlider! Som jag längtat!
Bild på mitt älskade täcke med söta små vimplar på! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: