Regn & Plugg

Hej hej! Söndag idag då, lite trist. Söndagen ska jag spendera med te och plugg, kanske lite serier, det återstår att se haha. Det är ju också Zumba idag. Men som sagt, plugga är vad jag ska göra. Ordet plugga används ganska mycket i min blogg har jag märkt haha. Igår kväll hade jag tänkt att titta på ett avsnitt eller kanske 2 av American horror story och försöka lägga mig lite tidigt eftersom att jag alltid är så trött.. men hur bra det gick kan ju diskuteras haha. Jag satt uppe till 1 om inte längre och tittade på det, när man väl har börjat är det svårt att sluta.. haha eller så är det bara jag som är beroende av serier! Idag beställde jag också en bok! Och inte vilken bok som helst.. utan nämligen Stad av Aska! Woho! (The mortal instruments) den släpptes ju idag (har jag för mig) och jag vill så sjukt gärna läsa den! Vi beställde med snabb frakt också haha.  Jag längtar verkligen tills den kommer! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: