Pumpa och sånt! ♥

Hejsan på er! Idag var jag på stan med mamma, jag behövde nya jeans, jag hade typ ett par innan som inte var söndet. Nu har jag dock 2 par nya! Jag skulle också köpa en tröja hade jag tänkt, men den fanns inte att köpa i affär, så jag beställde den istället. Jag gick också in på The body shop med mamma, eftersom att jag är efter så hade jag aldrig testat något därifrån. Så jag köpte en liten mini size body butter! Den luktar sjukt gott! ♥ När vi kom hem skulle vi fixa våran halloweenpumpa! Jag hade tänkt att ta något lite enklare i år men så blev det ju inte riktigt.. haha jag ska ta lite bättre bilder på den imorgon eftersom att bilderna jag tog idag inte blev så bra, det var ganska så jättemörkt ute haha. När vi gjorde pumpan så kan det hända att jag faktiskt skar mig lite haha.. i fingret.. Men det gick bra ändå ju. Nu tror jag att jag antingen ska sova eller se en film! Godnatt människor ♥
Kommentarer

Julia

DITT ANUS, eran pumpa ser ju exakt ut som så jag visa att jag skulle göra du vet med ögonen o du ba "neeej men visa, jag tänker inte göra en likadan!..." bajshög.

Svar: Hahaha men du visade aldrig hur eran skulle se ut :'D du sa bara "DET FÅR DU SE NÄR DEN ÄR KLAR" Cx hade jag vetat att ni skulle göra en sån hade jag inte direkt gjort det cx
Sandra Laakkonen

2013-10-26 @ 23:14:53

tobbe

arselfixerat här ser ja

2013-10-26 @ 23:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: