Lov! ♥

Hejsan! ♥ Äntligen ledigt! Så skönt! Idag var det en ganska episk fredag, vi började dagen med matte och Svenska och sen Spanska. Efter det hade vi lunch och sen "aktiviteter" på våran skolgård, folk var utklädda och sånt trevligt. Efter skolan åkte jag och mamma för att köpa pumpa, vi hittade en ganska mysig pumpa som jag
tror att vi ska karva imorgon. Igår hade jag tänkt att blogga och lägga upp bilderna ovan i ett inlägg, men det är så att min sladd till kameran är borta.. som tur var så hade vi en annan sladd till våran andra canon. Men det var en aning synd..Jag har fortfarande inte hittat den! Usch! Snart blir det väl idol och lite sånt om jag inte somnar haha..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: