Fredag!

Nämen hej!
Idag är det fredag! (You don't say) och det är awesome. Så skönt att inte behöva gå i skolan för några dagar.
Idag har jag sålt korv, haha. Vi har börjat sälja till våran klassresa (INTE SENT ALLS NEJ NEJ.) så vi säljer salami, jag har sålt typ 8 stycken eller något haha. Innan det åkte jag och mamma till en liten affär här i Kolmården för att titta efter rosor, jag hade tänkt att göra en liten fin hipsterkrans av vita rosor! Men det tar jag imorgon. 
Jag är sjukt trött idag. Idag åt jag också kinamat för första gången, jag åt friterad kyckling med ris! Så sjukt gott! Omnom! Jag hade tänkt att köpa chips till Idol ikväll, men jag var så sjuukt mätt så jag orkade inte ens göra det.. haha. Jag sa ju förresten att jag skulle lägga upp bilder på mitt bäddset och sånt idag, men jag hann inte ta några bilder D: När jag kom hem var det mörkt ute, och kvalitén på bilderna blir ju inte den bästa om man höjer ison för mycket och sånt där..Men de kommer bilder imorgon istället. Nu ska jag antingen sova eller göra latte haha. Godnatt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: