Första dagen på veckan

Hejsan människor! ♥
Första dagen på veckan, känns ju lite sådär, men som tur är så är det lov snart!
Idag hade lite folk på min gata ställt ut Halloweenpumpor, det är så mysigt att se hur dom lyser i höstmörkret! Vi ska också karva en pumpa i veckan tror jag, det taggar jag ♥ Jag hade taggat idag också eftersom att jag trodde att andra avsnittet av The walking dead skulle komma ut idag, men det har det inte gjort ännu, så det suger.. Vi hade också ett "prov" i No idag, förhoppningsvis gick det hyfsat bra hoppas jag, vi hade också Svenskaredovisning om minoritetsspråk, jag och Julia hade inte hunnit öva ännu haha. Som tur var så fick vi lite tid innan, vi glömde lite halvt vem som skulle ta vilken sida men det gick faktiskt rätt bra ändå, som tur var :'D Lika bra att få det gjort så slipper man det sen. På fredag är det meningen att man ska klä ut sig i skolan eftersom att det är Halloween snart, vi får väl se hur det blir med det haha..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: