Film och sånt!

Hej Hej! Idag vaknade jag ovanligt tidigt! Innan 9 till och med! Jag tänkte försöka somna om, men istället gick jag ner och gjorde frukost och sen tittade jag på ett avsnitt av American Horror story och sen en film som heter Nick and Norah's infinite playlist, jag har läst den boken, och jag tycker den är bra! Men filmen var verkligen KASS. Ingenting med den var bra! Usch.. haha positiv jag känner mig.. Förhoppningsvis så kommer TWD ut idag också, antagligen inte men man kan ju alltid hoppas haha. Nu ska jag nog städa mitt rum eller något, Vi hörs! 
Kommentarer

Sassi

Varför skulle inte twd komma ut idag? :o

Svar: Jag trodde att det skulle komma ut imorgon istället, det gjorde det förra veckan så jag tänkte att det skulle komma ut på en tisdag den här veckan också c:
Sandra Laakkonen

2013-10-28 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: