17/10

 
Då var torsdagen den här veckan också avklarad, så skönt med fredag imorgon! Så mysigt med Idol och sånt. Mys med familjen kanske? Jag ska också till stan på lördag för att kolla lite saker, så det ska bli mysigt. Det är så fint med alla höstfärger och sånt nu! Jag orkar inte ens! Snart Halloween också! Vi ska köpa en pumpa nästa veckan och karva ut något episkt i den! Älskade våran pumpa förra året haha! Älskar faktiskt halloweenpumpor över lag! 
Ikväll tänkte jag se på American Horror story med en kopp te, som jag dricker varje dag nu mera! (Te med mjööölk och socker <3 ) och kanske en bit av kladdkakan jag bakade efter skolan idag. Jag funderar på att börja göra mera tips här på bloggen? Några tips på tips ni folk vill se? :D 
Kommentarer

Anonym

Tips på hur man gör en fin design till sin blogg

Svar: Jo det skulle jag kanske kunna göra någon dag :D Tack för tipset! :D Inte för att jag är bra på sånt med Design.. o:
Sandra Laakkonen

2013-10-17 @ 19:09:13

SARA ♥

Sjukt fin header du har :)

Svar: Åh tack vad glad jag blir :'D <3
Sandra Laakkonen

2013-10-18 @ 20:55:25
URL: http://sarasfotoalbum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: