When all of our friends are dead and just a memory And we're side by side it's always been just you and me For all to see

Hejsan människor! Idag är jag hemma från skolan. Jag vaknade vid 4 på morgonen av att jag mådde sjukt illa och var helt yr? Och så frös jag jättemycket.. det var lite.. udda.. men jag klarar mig! Idag släpptes också Bastilles nya album! Herregud jag orkar inte ens med dom nya låtarna! Sååå braaa! All this Bad blood heter det förresten! Albumet finns att beställa HÄR! Jag smakade på tal om inget "Yollibox" för någon dag sen, det är "Frozen Yogurt". Jag valde i smaken "Juicy Red Strawberry" och den var faktiskt jättegood! ♥ Den var dock ganska dyr har jag för mig.. men ja.. det är värt det :D ♥ Jag märkte nyss att The Walking Dead har kommit ut! Så jag ska se det nu :D Hejdå människor 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: