Sista November ♥

Hejsan! ♥ Idag har jag varit på Öppet hus på 2 gymnasium, det var intressant, och Media är helt klart min grej! Vi fick se en fotostudio och waw! ♥  Vi fick också ta lite bilder där! ♥ Efter det åkte jag och mamma omkring lite, jag fick ett par mjukisbyxor och en blush/bronzer och en borste från Elf av mamma! ♥ Taack! ♥ Och så köpte vi tårta och sånt till imorgon när vi får gäster! Julia och jag delade också ut korv! Jag fick Ben&Jerryä's av Julia, och jag fick en av dom Core glassarna, jag har velat testa dom jättelänge! Så sjuuukt goood! Jag orkar inte ens! ♥ Och på bilderna där uppe så ser ni lite av grejerna jag fick i födelsedag! ♥ Smyckeshållaren, The Body shop body butter och Lip balm från mamma, handkräm från Yves rocher av Linnéa ♥ I den svarta lådan under smyckeshållaren så är det ett silverarmband med en vinge på som jag fick av mamma ♥ Älskar verkligen allting! Tack så mycket för alla presenter och glassar haha! ♥ Jag gjorde också en Lip scrub idag! Det hjälpte verkligen! Lätt att göra också! Jag använde mig av Vaselin, ett läppbalsam med färg, socker såklart, och olivolja! Sen skrubbade jag läpparna med det, eftersom att det är det man gör.. hahah ganska uppenbart.. det funkade! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: