Önskelista 2013

• Victoria's Secret Pure Daydream och Such a flirt. • The body shop Body butter Ginger Sparkle! • The Body shop Ginger Sparkle lip Balm • En mac av något slag • Bastille Bad Blood The extended cut • John Green Paper Towns • Kånken • Canon EF 50/1,4 USM •
 
Eftersom att jag så lägligt fyller år snart, och att det också är jul snart så tänkte jag passa på att göra en önskelista! Väldigt meningsfullt och sånt. På önskelistan finns bland annat 2 saker ifrån The body shop, jag vill ha något ifrån deras julprodukter sjukt mycket! Tänk er Body butter som luktar pepparkaka?! Och deras läppbalsam som också är med.. så sjukt fin och allt! Och en bok, Paper Towns av John Green, har velat läsa den ett tag! Jag önskar mig också en kånkenryggsäck, så fina! <3 Och en EGEN Mac som jag kan redigera bilder och sånt på utan att oroa mig över att det inte ska finnas plats för skolarbeten eftersom att "min" är skolans dator..Bastilles album, ett objektiv, och 2 stycken Victoria's secret! Jag önskar mig ocksp bland annat pengar. Detta var bara saker jag kom på nu.. lite hastigt! Finns säkert sjukt mycket mer jag önskar mig.. haha! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: