Middag och ljus ♥

Hej mina käraste läsare (haha) Idag har jag varit på middag, vid kyrkogårdar och såklart hemma.
Jag började den här dagen i november med att gå upp vid 10, äta frukost, glömma att ta medicinen innan frukosten och sen fota vatten i säkert över en timma! Jag ville av hela mitt hjärta att bilderna skulle bli bra. Så jag satt där på en stol i köket och använde mig av extern blixt, utan blixt, hög iso, låg iso och allt vad jag testade. Jag ville testa lite olika helt enkelt! Jag tänkte lägga ut flera bilder ifrån det lite senare, men jag börjar med den här ovan! Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den, kanske inte det bästa jag tagit, men ändå bättre än förut! För att få till Bokeh-effekten i bakgrunden använde jag mig av folié! Senare på dagen åkte vi på lunch hos min "farmor". Och efter det åkte vi alla till 2 olika kyrkogårdar för att tända lite ljus. Och nu är jag hemma. Jag tänkte redigera lite fler bilder och sen kolla på en film kanske? 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: