Måndag 11/11

Hejsan folk som läser :D Jag var hemma idag också, lika bra att vara hemma en dag för mycket istället för att gå till skolan och sen bli sjuk igen..Men jag gjorde i alla fall American pancakes idag! Omnom ♥ 
Imorgon blir det troligtvis skola igen, man vill ju inte missa för mycket haha.. Den här veckan är det ju Bastille också! Jag kan fortfarande inte tro att det är sant haha. På tal om Bastille, var det någon mer som såg EMA igår? Jag tyckte att det SÖG. Det var det sämsta jag sett på länge! Alltså herregud, besvikelse på HÖG nivå!
Idag blir det förhoppningsvis att kolla på TWD, det beror ju på om det kommer ut idag haha.. ha en bra dag :D ♥
Kommentarer

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Gott!

Svar: Haha :'D
Sandra Laakkonen

2013-11-11 @ 18:46:26
URL: http://babustylee.webblogg.se

Filippa

Hej Sandra jag har fått din bild nu:) jag laddar upp inlägget idag, grattis igen :)

Svar: Så bra! :) Haha tack :D <3
Sandra Laakkonen

2013-11-12 @ 13:11:14
URL: http://filippasfokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: