Fiiiiina saker! ♥

Efter som att jag hade tråkigt så gjorde jag ett Collage med fiiina saker! Skulle lätt vilja ha allt där!
Först är det Docks.. det ser nog alla.. Såna vill jag så sjukt gärna ha! Alltså herregud..synd att dom är så dyra.. något att önska sig kanske? :D Haha, sen är det i alla fall en Body butter från The body shop i doften/jag vet inte Strawberry, jag luktade på den för någon dag sen ♥ Efter den är det en smyckeshållare från Indiska som är så sjukt fin! Jag behöver en ny.. Till vänster under är det en Escadaparfym som heter Cherry in the air, jag har luktat på den och den luktar så sjuuukt gott! Herregud den skulle verkligen inte sitta helt fel haha! Finns på bland annat Nordicfeel Till höger om den är det en Body mist från The body shop i doften Strawberry där också, den luktar också sjukt gott! Och bredvid den ett armband från.. jag minns inte ens haha! Guldfynd skulle jag tro, sjukt fint med en vinge och allt! Och till sist ett Yankee candle doftljus som luktar Strawberry buttercream! ♥ 
...............
På tal om inget så har min statestik stigit sjukt mycket dom senaste dagarna? Är det Blogg.se som har tekniska fel eller är det riktiga besökare haha? Kul om det är människor som hittar hit haha! ♥ 
Nu tror jag att jag ska titta på någon film faktiskt, jag mår fortfarande inte så bra.. vilket är lite synd.. jag vill ju vara frisk till på fredag eftersom att jag faktiskt fyller år då! D: Nej men som sagt så ska jag försöka bli frisk nu, men vi hörs människor! ♥ 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: