Eftersom att jag längtar till Julen..

Eftersom att jag längtar till julen så tänkte jag svara på JUUULFRÅGOR!
 
• Har du något favorit julpynt? 
Julgranen! Utan tvekan! Den lyser så fint och waaaw! 
 
• Vad gör du dan före doppardagen?
Jag fixar väl antagligen inför julen, eller spelar bingo med familjen haha..
 
• Vem är din favorit julvärd?
Bra fråga där..
 
• Hur viktig är julmaten för dig?
Sjukt viktig hallå! Vad vore julen utan julmaten haha!
 
• Ser du på tv på julafton?
Jaa men det är klart! Kalle Anka är ju standard!
 
• Är jultomten viktig för dig?
Njaa.. inte direkt haha..
 
• Äter du dopp i grytan?
Jag vet inte ens om jag har ätit det.. heh wuups..
 
• Har du någon adventskalender?
Ja ja herregud det är klart! Haha brukar ha en choklad, en på mobilen och en på bloggen! :'D
 
• Känner du någon julstämmning just nu?
Ja men det är klart! Annars skulle jag ju inte få för mig att göra detta :D
 
• Vilken julfilm tycker du är bäst?
Alltså det finns många julfilmer jag gillar D: Svårt ju..
 
• Har du varit lucia någon gång?
Nä det har jag inte.. haha.
 
• Vad är det viktigaste du måste baka till jul?
PEPPARKAKOR OCH PEPPARKAKSHUS! (Och lussebullar även om det inte är en så stor favorit)
 
• Bästa julkalendern genom tiderna?
Jag tyckte faktiskt om Allrams höjdarpaket haha! Bästa julkalendern ever! <3
 
• Vad skulle du vilja vara i Lucia tåget? (tomte, lucia, tärna, pepparkaksgubbe, stjärngosse)
Stjärngosse. Lätt. HAHAHA skoja, jag skulle vilja vara pepparkaksgubbe haha! Ascoolt ju! Eller tärna :D Det är fint!
 
• Dricker ni glögg på julafton?
Jag gör inte det.. men folk i familjen gör :D
 
• Vad gör du för julpyssel? 
Jag vet inte riktigt?.. Haha
 
• Favorit julgodis som måste finnas med?
Uhm.. ischoklad? Knäck kanske.. haha!
 
Jag tycker att alla mina fränds med blogg borde göra detta! Linnéa, Julia, Julia och andra människor som läser! :D Säg till om ni gör det så kan jag läsa vad ni har för er under julen >:D Haha!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: