A drop in the ocean ♥

Canon eos 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II + Sigma EF-530 DG SUPER EO-ETTL II 
Dessa bilder tog jag som sagt i morse. Jag använde mig av Folié för att få bokeh i bakgrunden! Jag har ett inlägg om hur man fotar bokeh i kategorin fototips. Sen använde jag min externa blixt och mitt 50mm objektiv! Jag tycker inte att bilderna blev så bra, det hade kunnat gå bättre, men det hade kunnat gå sämre också. Det handlar ju för det mesta om timing! Haha att trycka på avtryckaren i exakt rätt sekund.. det är enligt mig svårt.. haha jag tog massor av bilder! Men ändå är tillexempel bara 5 med här?  Hoppas i alla fall att ni fick insperation eller något och gillade bilderna! Vi hörs! ♥
Kommentarer

Lina

Snygga foton!

Svar: Tack så mycket :D
Sandra Laakkonen

2013-11-04 @ 17:05:05
URL: http://systerkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: