1 November

Hejsan läsare som fortfarande är kvar! Jag bloggade ingenting igår eftersom att jag sov över hos Linnéa, det var superkul och vi kollade på massor av film. Vi skrämde barn också eftersom att det var Halloween. Sen tittade vi på Sinister och Brave! Idag tittade vi på The woman in black och Mean Girls. Det är ju som dom flesta vet också första november idag! Det är ganska mysigt det också! Bastille om 15 dagar, födelsedag om 28 dagar och snart är det första advent! Så mysig månad! På tal om födelsedagar så åkte jag till stan med mamma för att kolla en present till Monika min syster som snart fyller år också. Vad det blev kan jag inte skriva eftersom att hon kanske läser det här haha. Jag köpte också ett Eos Lip balm i doften/smaken/wtf strawberry sorbet, har velat ha ett sånt jättelänge och eftersom att mina läppar är så torra av kylan så passade jag på, Det luktar så sjuuuukt gott! Ikväll blir det idol och lite sånt! Och nu ska jag göra någon nytta här i huset haha! Vi hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: