#Tröttchey.se

Hejsan!
Jag insåg just hur episka docstationer till iphones är, jag älskar min.. jag testade den haha!
Hade tänkt att vänta med det tills min nya iphone som för övrigt är en vit 4s, men jag orkade (eller kunde)
inte vänta haha!
Jag kan inte vänta tills min blixt kommer heller! Längtar längtar längtar!
Mina reflexskärmar kommer antagligen också på måndag eller tisdag!
Förresten på tal om inget så var det typ 20 + idag?!
Jag kommer ju vara solbränd imorgon haha!
Det kändes som sommar ute. Äntligen! Tänkte just på att det är nästa månad vi har avslutning, helt sjukt ju!
Nu tänker jag lägga mig, jag är sjukt trött, imorgon vill jag sova länge. Det kommer ju dock inte gå.. vaknar alltid vid 8?
Ja ja, vi märker när jag vaknar! Godnatt människor! ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: