Cake pops

Hejsan!
Idag testade jag att göra Cake pops, jag gjorde en "oreodeg" som var sjukt god!
Helt awesome!
Det finns ju många sätt att göra Cake pops!
Men jag gjorde mina såhär!
 
Ingridienser:
1 Paket oreokakor
100 g Paket Philadelphia-ost
Vit choklad
 
Använd en matberedare för att göra alla oreo-kakor till smulor, när 
hela kakpaketet är smulor så tillsätter du Philadelphia-osten och gör så att
det blir en deg. När det är en "deg" gör du små runda bollar av den och sätter i
pinnar. Låt dom svalna i kylen en stund, smält sen den vita chokladen i mikron eller i ett vattenbad.
Använd sen en sked eller liknande för att ta på den vita chokladen på Cake popsen.
Gör lite som du vill och dekorera med strössel :'D Låt sedan svalna i kylen!
DONE! 
Och dom är så stört goda!
 
Kände mig lite kreativ när jag gjorde dom haha!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: