Action i vardagen!

Hejsan vänner ;D
Idag har varit en helt vanlig dag, dog lite smått i morse för att jag hade så sjukt ont i huvudet men annars bra.
Har åkt massor av longboard idag igen, som varje annan dag haha!
Men idag.. ramlade jag!
För första gången faktiskt..
Haha minns inte ens vad som hände! Först sprang jag, sen helt plötsligt stod
jag upp med ett stor sår på armbågen ahah! Vad som hände där i mellan är ett mysterium!
Men det var en intressant upplevelse haha! Sen började jag skratta för att jag inte riktigt förstod vad om hände, 
och efter det gick vi hem till Linnéa och tvättade och satte på plåster! Helad igen :D
Grattis till mig! En oscar skulle inte sitta fel ;D
Jag förstår dock inte hur jag lyckades att inte skrapa upp knäna, men ena armbågen och andra handen?
Jag tänkte strax lägga mig, måste åka buss imorgon, deppigt värre!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: