Tropicarium!

Hejsan!
Igår sov jag över med Linnéa, vi kollade på 2 filmer, Spiderwick och I'm number 4, haha älskade spiderwick när jag var liten! Vi la oss vid typ 2? och vaknade klockan 8 första gången, båda var helt döda, jag vet inte varför men jag började prata om drakar..x)
Hela dagen idag har vi försökt att lära oss att sjunga till The cup song, lite no life, men nu kan i alla fall Linnéa sjunga och jag klappa :'D Yay!
Sen hade vi ingenting att göra, så vi fick för oss att åka till Tropicariumet vid djurparken! Jag blev biten av en apa.. xD Och dom satt på min kameraväska och försökte ta sig in! Dom gillade Linnéas mobil, antar att det var för att dom såg sig själva! Haha egon! Här kommer lite bilder från idag!
Så söta apor! Dock lite onda, eller den som bet mig i tummen var ond! Dom andra var små och söta! ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: