There will come a day when there be no pain, no heartbreaks or worries about tomorrow.

Hellu!
Äntligen så är vi hemma! Skönt!
Fast  lägret var inte så illa, det var helt okej!
Det fanns bland annat en brandstege utanför vårat fönster till vårat rum alltså, och
helt plötsligt så knackade det på fönstret och vi blev väll rätt förvånade XD
Så hängde en tjej utanför i brandstegen och ville komma in, så massor av folk hoppade in genom vårt fönster och sprang ut genom dörren och tvärt om.. förvirrande x)
Sen så hade vi olika stationer där man skulle lära sig om påsken och sånt, en var dock om ondska.
Sängarna var hårda.. haha men vad ska man förvänta sig? ;D
Vi (Jag, Julia och Linnéa) sov själva i ett rum med 6 stycken sängar, alla hade bytt rum fast man inte fick! BADASSES!
Sen så har vi sjungit massor av låtar, typ Jesus remeber me, when you come into your kingdom!
Vi sjöng den meningen säkert 200 gånger på lägret! Är så trött på den nu!
Och "Du är kärlek, lagd i våra händer..." osv..
Usch usch usch!
Så uttjatat nu!
I morse så åkte vi buss till en kyrka där vi gick på mässa, och sen 2 timmar hem!
När jag kom hem så drack jag latte! ♥
Jag har saknat min latte! ♥ 
Nu har vi lite gäster eftersom att Tobbe har fyllt år! Så jag tänker vara lite social! ;D
Ses människor!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: