The knife goes chop chop chop

Hejsan!
Jag hinner inte blogga något ordentligt inlägg idag!
Jag kom ju hem ifrån spökvandringen vid ca halv 9 tror jag, och då åt jag lite och 
skrev lite på svenskaredovisningen som jag ska göra imorgon, kul kul!
Förresten så var spökvandringen kul, men inte så läskig som jag trott, dom mest knackade..
Fast jag dog när vi skulle gå förbi en dörröppning, och det stod någon som såg ut som
Liemannen där! Sen efteråt så stod vi utanför slottet, och gardinen typ gled isär som att någon kollade!
Och en lampa tändes!
Obehagligt D;
Jag har haft the knife song på hjärnan typ hela dagen, det är därför rubriken är som den är ;D
I have all my fingers, the knife goes chop chop chop..
If i miss the spacec in between, my fingers will come off.. xD
Bra text!
Sen har jag haft Eye of the tiger, fast en cover av Green day på hjärnan!
Den är bra.. dom sjunger typ "RISING UP, BA NA NA NA NAAAAAA" 
SÅ VACKER OCH BRA!
Nu ska jag fortsätta plugga spanska som vi har typ förhör på imorgon, det kommer gå SÄMST!
Godnatt!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: