Tagga The host! ♥

Hellu!
Idag har det inte hänt så mycket, som alla andra dagar, nej men jag har lärt mig hur man uttalar 
Saoirse Ranon xD Hahah! Taggar The host med Julia imorgon! Ska bli intressant och har längtat hur länge som helst nu!
Så det blir nog ingen bloggning imorgon, kommer hem vid typ 9.. eller något xD
Och jag är alltid trött.. xD 
Förresten, jag satte upp ett till citat idag! Haha!
"Even the stars they burn some even fall to the earth" 
Och i morse! Haha omg jag tog en bild på mina fötter och Tv där Vakna med Nrj var... så taggade jag "Vakna med Nrj" Så visade dom min bild i TV o.o Dom ba aa en svartvit bild där VI ÄR I MED DÄR BAKOM! Och ett par fötter! :'D Hahaha dagens awesome..xD
Men här är lite bilder från idag!
Nu ska jag städa lite i Dumles bur och sen sova typ haha!
Godnatt! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: