Snuttifierade!

Hejsan!
Alltså jag vet ärligt inte vad jag ska blogga om.. o.o Insperationstorka!
Nej men idag så sa våran Svenskalärare att vi har "Snuttifierade liv" xD
Sen lekte hon elefant.. :'D 
Haha jag gillar våra lärare, och skolan! ♥
På konfa sjöng vi, vi spelade ett spel också, det hette "Tyck och tryck" de var lite random, men helt okej!
Det var frågor typ "Vinter är bättre än sommar" Så skulle man svara Ja eller Nej på en kontroll typ o:
Sen så slutade vi :'D Yay!
Jag tog en bild på månen förut förresten! Det skulle ju vara enklare med ett Zoom-objektiv, men de har
jag ju inte, men bilden blev såhär..
Månen och skogen and shit!
Väldigt djup bild.. xD
 
Kommentarer

Mamsen

Bilden är jättefin!

2013-03-25 @ 21:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: