Ros♥

Hejsan!
Jag har en känsla av att jag kommer bli sjuk, jag mår illa och fryser jättemycket, jag försöker plugga spanska och skriva klart lite på svenska-redovisningen också, det går inte så bra, känns som att jag inte KAN koncentrera mig D; Jag får bara ont i huvudet, och det känns som att jag skulle kunna sova i typ en vecka.
Usch usch usch jag vill inte bli sjuk nu!
------
Vi hade förresten NO-prov/fördjupning idag, och jag skrev typ 1088 ord eller något, fast jag blev inte så nöjd.. men jag lär väl märka hur det gick sen! Efter skolan så hämtade mamma mig igen, så skönt att slippa åka buss!
Mamma köpte även en liten söt ros till mig! Älskar den verkligen! Den är jättesöt och liten! Och vit så den passar in i mitt rosiga och vita rum!
Sen så har jag testat typ Fanta grape också! o: Den är STÖRT GOD! Omnom!
 
Kommentarer

J O Y ▲

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket ♥
Sandra Laakkonen

2013-03-21 @ 04:23:47
URL: http://joysilver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: