GLAD!

Hejsan!
Jag var inne och kollade på Sfs hemsida för att se om biljetterna till the host hade släppts.. det hade dom!
OCH FILMEN ÄR NU FRÅN 11
Och nu har jag och Julia bokat platser på onsdag klockan 18.00!
Tagga tagga tagga! :'D
Jag har försökt plugga lite spanska med, men grammatiken fastnar inte! Det SUGER!
Jag har försökt typ 100 gånger,  men kan precis lika mycket som innan!
Usch usch usch!
Och jag mår inte bra heller. Det suger också.
Jag tänker strax lägga mig och kolla på Breaking Dawn part 2! Fast jag vågar egentligen inte öppna plasten (HAHAH TÖNT) men det ska jag göra ändå 8D För jag är badass och vill se den!
Imorgon slutar vi ju också 2, så förhoppningsvis kommer jag hem tidigare än vanligt ;D Och då har vi inga läxor kvar vad jag vet!
Imorgon tänker jag chilla! Jag är så sjuuuukt trött, jag vill allvarligt bara gå i ide eller något o.o
Fast nu tänker jag fortsätta plugga lite till innan jag går och sover/dör!
Godnatt ♥
Kommentarer

Natalie Namnam

Hejsan!
Var gärna med och tävla om 8 par örhängen i min blogg! Kram :)
Tävlingen: http://nattinamnam.blogg.se/category/tavlingar.html

2013-03-20 @ 21:36:08
URL: http://nattinamnam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: