Sommarlov! ♥

Hejsan!
Idag har vi haft avslutning, känns helt sjukt att det är sommarlov nu.
Efter det fotade och filmade jag lite med Linnéa, jag åt också efterätt hos dom haha :'D
På avslutningen hade jag på mig en klänning från Gina tricot, mina vita Converse och en Jeansjacka.
Canon EF 50mm f/1.8 II
Bilden på mig tog Linnéa, och bilden på mitt hår tog Julia!
Förresten, Linnéas ansikte på bilden när hon "sitter" ner på sin longboard. Action :'D
Jag och Linnéa har filmat lite när vi har åkt, hur det blir med det får vi väl se lite senare!
Om det inte regnar imorgon så ska jag och Néa troligtvis fortsätta filma lite, annars har jag ingen aning om vad som händer. Men det är ju sommarlov så en dag i taget ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: