Hemma!

Hej.
Jag kom hem från Liseberg igår kväll/natt, och det var vekligen superkul där, jag är glad att jag åkte ändå, om jag inte hade åkt hade jag nog ångrat det. Vi åkte ju självklart massor av karuseller och sånt.
Vi spelade lite också, jag vann en Geisha. Jag tror att alla vann något där?
Sen så köpte jag GODIS för att jag är en godisråtta :'D Och ett Iphoneskal.. :D
På vägen till Liseberg sov jag ingenting, jag var pigg hela vägen även om vi gick upp klockan 5.
Men på vägen hem som jag nästan hela tiden haha, ena stunden var klockan 21.00, sen helt plötsligt så var klockan 00.00. Vid 8 på kvällen när vi fortfarande var på Liseberg, så började det regna, sjukt mycket! Och blåsa också, och dum som jag är så hade jag ingen regnjacka, gissa om jag och min Geisha var blöta sen. Jag bytte om på bussen och somnade nästan direkt, kläderna jag hade på Liseberg fick hänga på tork för dom var verkligen sjukt blöta :D.
Idag sov jag till klockan 1.. Rekord för mig haha.
Kapish!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: