Godnatt människor!

Hellu igen :D
Jag är trött och hade tänkt att lägga mig snart, jag vill läsa någon bok men jag har läst ut alla jag har ju, värsta elakt! Ilandsproblem.
Jag ritade förresten Edward Cullen också, jag tyckte dock inte att den blev bra alls.. jag är ju inte direkt bra på att rita och sånt haha.
Jao, så begåvad är jag eller något haha.
Imorgon ska jag och Linnéa se en skräckfilm av någon skum anledning, men det ska bli fränt, vi vet dock inte vilken än så om någon har tips på skräckisar så skulle det vara trevligt med tips :'D Om vädret är bra så kommer vi antagligen att åka longboard också, men det får vi väl se imorgon!
Imorgon åker mamma på kryssning så jag blir hemma själv med min broder, trevligt va? XD 
Btw så såg jag att dom hade lagt ut Avatar (barnprogramet) på Swefilmer så jag tänker lätt se hela den serien hahah!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: