Brist på rubrik..

Hej!
NU. tror jag att jag är helt 100% klar med min design, haha. Fast jag blev inte så direkt nöjd, men jag orkar verkligen inte göra om den! Jag la också till en ny kategori! "Designtips".
Jag har bara gjort ett tips än så länge, men jag antar att det blir mer med tiden! Kommentera om ni vill ha något speciellt tips.
Jag har inte fotat idag HELLER! Fy mig! Nej men jag är ju sjuk och så, jag orkar/kan ju inte gå ut och sånt..
men det blir mera bilder när jag är frisk! Tänkte bland annat fota avslutningen, om jag går. Det beror ju också på hur jag mår och så.
Fortfarande helt sjukt att det är sommarlov om 2 dagar.. o: ♥
Nu ska jag lägga mig, jag är trött och sånt. Hoppas verkligen att jag blir bättre snart, för det här är inte ens kul längre ju! :(
Godnatt! ♥
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: