World War Z

Hejsan!
Som jag har skrivit typ 100 gånger förut så var jag och Linnéa i stan idag :D
Vi åkte dock in liiite tidigt, vi köpte shorts, färg och nitar. Vi trodde att det skulle ta lång tid, vilket det sen inte gjorde, så vi gick in på massor av andra affärer, helt onödigt :'D Sen drack vi kaffe på Wayne's coffee ♥
Sen såg vi World War Z som var en helt GRYM film! Värd att se. Vi såg den i 3D och jag dog och fick hjärtattack flera gånger om. Haha jag är så lättskrämd :'D Och fobi för Zombies haha, och det var det verkligen inte ont om i den här filmen haha!
8/10 poäng :D 
Nu är jag trött, man var spänd i hela filmen haha, och så gick jag upp vid typ 9 idag :O
Imorgon ska i alla fall jag och Linnéa färga shortsen, och det kommer det en video på!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: