Tältaa :D

Hallooo!
Igår till idag tältade jag och Lisa på en ö, det var väldigt mysigt och trevligt faktiskt :D Vi tände en eld och gjorde smores! Omnom. Dock så vaknade vi vid klockan 6 av att det var så varmt, men vi öppnade och somnade om till ungefär 08.40 vilket var lite bättre! Sen åt vi frukost, bytte om och började packa ihop saker. Vi var klara med allt vid 10. Det var inte dirket superskönt att sova där på en dyna och sånt. Ingen av oss sov direkt bra. Så nu är jag en aning trött haha. Men det var det faktiskt värt det :D När vi väl kom tillbaka så var vi ute och gjorde ingenting. Skissade lite på en kaninbur med Tobbe som vi eventuellt ska bygga :)
Vi har badat och solat hela dagen. Vi fotade en del också. Såna bilder där man gör "Hair flip" i  vattnetbilder tog vi, lite andra bilder också såklart.

Canon Eos 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
 
På tal om inget! Jag ska försöka fixa en ny design på onsdag. Då är jag hemma ensam och har tid att göta det.
Nu ska jag nog lägga mig och läsa lite :D Godnatt människor! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: