Solnedgång ♥

Hejsan människor! Idag har jag tid att blogga ordentligt!
Under dom 2 dagarna jag inte har bloggat har jag fiskat, badat och solat. Jag har under 3 dagar försökt göra en soltatuering.. jag skrev Bastille och gjorde ett hjärta över, och efter 3 dagars solande och lite halvt brända ben så syns det faktiskt! Jag använde mig av en Kajalpenna :D Jag har också fotat lite i solnedgången och liknande, här kommer några av dom bilderna jag tog i förrgår!
Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
Imorgon ska jag och mamma möjligtvis handla lite, jag tror inte att jag borde sola mera haha, så jag flyr istället.
Och i helgen åker jag till Pappa! Det var grymt länge sen jag var där, och så ska vi möjligtvis kolla en liten Longboard/pennyboard sak.. Dom små färgglada grejerna som folk åker på nu mera haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: