If people were rain, i was drizzle and she was a hurricane

Halloooo!
Idag har jag gjort Milkeshake eller något liknande, der var jättegott faktiskt! Omnom.
Jag hade i Glass, mjölk, grädde och hallon! Jag gjorde inte efter recept eller så, jag gick på käänslaaaa :D
Och lite senare ska jag färga bort min Ombré. Det ska bli skönt faktiskt! Före och efter bilder kommer lite senare.
Imorgon fyller min broder år så det blir att fira honom. Och sen på lördag åker vi tillbaka till campingen, det är mycket skönare att sova där, för i mitt rum är det så sjukt varmt hela tiden! Mitt rum ligger ju mitt i solen nästan hela dagen.
 
Kommentarer

julia

Åååh tack så sjukt mycket, du är bäst! :D

2013-07-25 @ 16:20:50
URL: http://photoojuliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: