Smoothie!

Hejsan! 
Hade ju tänkt att jogga idag med, på morgonen, men jag sov dåligt IGEN så jag var sjukt trött på morgonen :(
I morse så visste jag inte vad jag skulle äta till frukost så jag gjorde en smoothie! Vart seriöst nöjd med den!
Den var jättegod! Fick lite hjälp av Tobbe (som för er som inte visste det är min "låtsaspappa")
Jag hade i jordgubbar, blåbär, hallon och vaniljyoghurt!
Jättegott!
Igår så kollad jag och Tobbe på en film också, och då så åt jag morotsstavar med dip till!
Det är också sjukt gott!
Idag så blir det att gå ut och fota lite med Amanda och Julia!
Det är inte så kallt idag heller, så det är ju bra eftersom att jag vill ha vår NU!
Men när jag skulle kolla ut imorse, så såg det ut som att det var typ 100 - ute o:
Det var vitt överallt, alltså på träden och så!
Ser det inte kallt ut ute eller? o:
Nu ska jag göra mig i ordning för att gå ut på foto-promenad!
Bloggar mera senare!
Bjuder på en bild på gismo också xD
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: