Läsa böcker som man inte gillar!

Hejsan alla människor!
Ska strax lägga mig och läsa i Genom dina ögon som jag inte ens vill läsa.. x)
Men filmen kommer ju mars, så Julia typ tvingar mig att läsa den xD... Hon säger att den är skitbra, men jag har försökt att läsa den 2 gånger redan, tycker den är grymt tråkig.. x))
Imorgon är det ju fredag (NÄHÄÄÄÄ?!) Och skolan har förstört fredagar med att låta oss sluta klockan 3 
varje fredag :'c och min grupp/klass/wtf har matte och teknik hela dagen ._.
Kul kul!
Mamma hämtar mig efter skolan, ska handla med henne så att hon slipper göra det själv x)
Sen så blir det hem och kanske vara med Julia? 
På lördag så ska jag i alla fall vara social med la familia!
Melodifestivalen och sånt ju! ;D
Nej men nu är jag trött och somnar snart! Så godnatt på er! Skriver imorgon <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: